Körd bakifrån

Idag blev jag påkörd bakifrån... I bilen alltså.
Stod sist i kön på avfarten från motorvägen. Sneglade upp en sekund i backspegeln och såg en bil som närmade sig ovanligt fort. Innan jag han reagera så smällde det till.
Gick ut ur bilen för att prata med föraren, men han satt bara kvar i bilen och såg dum ut, tillslut klev han ur bilen.

Kukhuvudet -     Oj.
Jag -                  Ja hoppsan!
Kukhuvudet -   Det var helt och hållet mitt fel.
Jag -                  eeh, JA!
Kukhuvudet -   Hur ska vi lösa det här?

Jag ser att min bil inte har gått sönder, förutom ett par repor i stjärten.
Lägger även märke till att hans bil är registrerad i polen.

Jag -                   Ge mig 1500:- så glömmer vi det här.
Kukhuvudet -     Nej nej nej. Ta mitt försäkringsnummer, namn och reg-nr.

Så nu sitter jag här med ett visitkort, och ett försäkringsnummer till ett polskt jävla bluff-försäkringsbolag.
JAG ORKAR INTEEEEE! 



Gnaget vann ikväll iaf.. Dagen räddad ! !  :D

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHHAHHHAHA sköna du

2009-04-06 @ 11:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0